If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Правиш една обработка с хадо + новото масло и след това колата тръгва на пушка...... и е непретенциозна 5W40, 10W40; 10W60.... http://xado.unacs.bg/prisadka-za-benzinov-dvigatel.html
Аз съм с Хадо + 5W40, пълна синтетика, кара се 20000 км.... и оборотите до прекъсвач....
Изпробвано на леки коли, бусове, камиони.
А за скоростни кутии, ефекта е уникален, влизат като в масло......
Колеги някой пробвал ли е дизелов мотор с масло 5W50 В момента съм със селенията 5W40 но като загрее мотора доста зашумява Пробвал съм различни марки с този вискозитет но долу горе шума при загрял двигател е един и същ Дали с вискозитета за който питам мотора няма да поутихне като загрее Иначе нямам висок разход на масло
Да знам че шумът наистина е от веригата на маслената помпа Но също така от четене из форума знам че смяната е тежка и скъпа А след смяна този ефект на дрънчене или шум бързо се появявал пак Лекуването не си заслужава средствата Затова се сетих и питам дали с маслото което позапазва повече вискозитета си като загрее няма да поутихне и по важното да няма странични отрицателни ефекти както примерно споменаваш за турбината Поогледах маслата с вискозитет 5/W50 из нета но не видях конкретно за турбо дизелови мотори а за натоварени мотори състезателни мотори Ако някой е сипвал на JTD масло с такъв вискозитет нека даде мнение че ако ще съм първият май не ми се експериментира или поне добре да го обсъдя
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Филмът с нова помпа съм го гледал, оправя се само временно. Просто явно е инженерна недомислица - на следващите версии 2,4 мотори баланс вал няма.
Вригата няма как да се махне, тя задвижва помпата. Маха се вала. За целта обаче, трябва моторът да е свален (валът се вади към скоростната кутия).
Има и друг начин, малко вандалски. На моята бивша 156-ца свалихме помпата и отрязахме само частта на вала, с която се зацепва в помпата. Самият вал си остава в блока, но вече не се върти и съответно не подлага на постоянно опъване веригата. Промяната е необратима.
След манипулацията моторът утихна и работеше като часовник, дрънченето напълно изчезна независимо топъл/студен мотор. Колата впоследствие беше купена от колегата pa4ito, който още си я кара. Ако искаш се свържи с него и го питай как е сега.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment